تحقق شعار سال نیازمند اقدامات عملی دستگاه‌های اجرایی / مدیران شهری به رشد تولید کمک کنند

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر با بیان اینکه تحقق شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» نیازمند اقدامات عملی و تعامل و همکاری تمام دستگاه اجرایی کشور است، گفت: مدیران شهری می‌توانند با اجرای طرح‌های عمرانی از جمله گردشگری به رشد تولید و اشتغال‌زایی کمک کنند.

اسماعیل صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تحقق شعار سال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» بدون اقدام عملی و میدانی مسئولان دستگاه اجرایی کشور محقق نمی‌شود.

وی افزود: تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور مانند قطعات یک خودرو، نیروی محرکه اقتصاد و تولید کشور هستند و چنانچه قطعه‌ای از خودرو دچار نقص فنی شود، چرخه اقتصاد و تولید از حرکت باز می‌ایستد، بنابراین مهار تورم و رشد تولید نیازمند برنامه‌ریزی، هماهنگی، همکاری و نظارت تمام مسئولان و مدیران اقتصادی کشور است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر خاطرنشان کرد: هر چقدر کیفیت محصولات ایرانی توسط تولیدکنندگان افزایش یابد، شهروندان نسبت به مصرف کالاهای داخلی تمایل و رغبت بیشتری پیدا می‌کنند و متعاقب آن تولید نیز در کشور رشد می‌کند.

وی با بیان اینکه تحقق بخشیدن به شعار سال نیازمند بهره‌گیری از نظرات افراد نخبه، متخصص و دانشگاهی در حوزه اقتصاد است، تصریح کرد: برای اینکه تولید در کشور رونق پیدا کند، مسئولان متولی باید موانع و بوروکراسی اداری را از سر راه تولیدکنندگان بردارند و امکانات و تسهیلات لازم را برای آنها فراهم کنند.

صفری با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی کشور، مهار تورم و رشد تولید نباید در حد شعار باقی بماند و همه مسئولان باید برای تحقق آن با جدیت تلاش کنند، گفت: مدیران شهری می‌توانند با اجرای طرح‌های عمرانی از جمله گردشگری به رشد تولید و اشتغال‌زایی کمک کنند.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت، مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 650675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.