آغاز طرح اطعام مهدوی در همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: هفت آشپزخانه در استان در طرح اطعام مهدوی با نیت نذر سلامت امام زمان عج جهت طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان از امروز کار خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رسول شیخی زاده امروز-دوشنبه هفتم فروردین- اظهار کرد: هفت آشپزخانه در استان در طرح اطعام مهدوی با نیت نذر سلامت امام زمان عج جهت طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان از امروز کار خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این طرح به سه شکل اجرا می‌شود که شامل توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم، طبخ و توزیع غذای گرم بین سالمندان و بیماران صعب العلاج و توزیع افطاری ساده است که با همکاری خیران، نیکوکاران، مؤسسات خیریه، مؤسسات نیکوکاری و دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان انجام می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان همدان گفت: پیش‌بینی می‌شود، تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود، ۶۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شود، ۱۸ هزار و ۱۳۳ حامی از داخل و خارج از استان برای ایتام جذب شود.

وی افزود: برنامه ریزی شده قریب به ۵۰ میلیارد تومان به صورت نقد و در قالب کالا در ایام ماه مبارک رمضان در طرح اطعام مهدوی و برنامه‌های ویژه رمضان به محرومان کمک شود.

کد خبر 650664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.