راهنمایی مسافران به سمت مراکز اقامتی با اپلیکیشن «اصفهان‌من»

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهر اصفهان گفت: نیروهای ستاد هدایت جنت، مسافران را با نصب اپلیکیشن «اصفهان من» به سمت مراکز اقامتی از جمله باغ فدک، هتل‌ها، ورزشگاه‌ها و دیگر مراکز اسکان راهنمایی می‌کنند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از دو ماه گذشته و پیش از آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن تلاش و برنامه‌ریزی از سوی مدیریت منطقه ۹ برای آراستگی، زیباسازی، تأمین امنیت و رفاه حال مسافران نوروزی نصف‌جهان انجام شده است.

وی با بیان اینکه روزانه بین ۷۵ تا ۱۰۰ خودرو برای دریافت خدمات به ستاد هدایت جنت مراجعه می‌کنند، گفت: علاوه بر میزبانی از مسافران غرب کشور از جمله خوزستان، لرستان، کرمانشاه، همدان و ایلام، شاهد حضور میهمانان نوروزی از دیگر نقاط کشور در این ستاد هستیم.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهر اصفهان با بیان اینک اپلیکیشن اصفهان من برنامه کاربردی جدیدی برای آشنایی با مکان‌های تفریحی، تاریخی و نقاط دیدنی نصف‌جهان است، خاطرنشان کرد: نیروهای این ستاد مسافران را با نصب اپلیکیشن «اصفهان من» به سمت مراکز اقامتی از جمله باغ فدک، هتل‌ها، ورزشگاه‌ها و دیگر مراکز اسکان راهنمایی می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان اصفهانی نیز می‌توانند با نصب اپ اصفهان من از خدماتی همچون نشانی و اطلاعات مراکز تفریحی و گردشگری، نقشه شهر، فروشگاه‌ها، مراکز صرف غذا، پارکینگ و بازارهای روز کوثر بهره‌مند شوند.

کد خبر 650627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.