امکان چادر خوابی در صفه وجود ندارد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: امکان اسکان موقت چادر خوابی مسافران در مجموعه گردشگری صفه وجود ندارد و تنها محل برای چادر خوابی مسافران در شهر اصفهان، مجموعه باغ فدک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین کارگر امروز _دوشنبه هفتم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» درباره مجموعه اقدامات و تدابیر برای مهمانان نوروزی اظهار کرد: مجموعه اقدامات برای استقبال از مسافران در بهار طبیعت و بهار قرآن در منطقه پنج شهرداری اصفهان به دو بخش فرهنگی، گردشگری و خدماتی تقسیم بندی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح این منطقه افزود: به علت برودت هوا و تغییر شرایط جوی، جهت اسکان مسافران با همراهی بخش خصوصی، ورزشگاه ولایت سپاهان شهر را برای ۲۵۰ خانواده هماهنگ کردیم.

مسئول ستاد دائمی ستاد خدمات سفر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای تئاترهای خیابانی، مجموعه گردشگری صفه و منطقه تاریخی و دیدنی جلفا از جمله جاذبه‌های سطح منطقه پنج شهرداری است.

وی افزود: ارائه بهترین نوع کیفیت خدمت و بهره‌مندی حداکثری مسافران از این خدمات، هدف نهایی مدیریت شهری است و امیدواریم خاطره‌ای خوشی را در ذهن مسافران به یادگار بگذاریم.

کارگر خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان امکان اسکان موقت چادر خوابی مسافران در مجموعه گردشگری صفه وجود ندارد و تنها محل برای چادر خوابی مسافران در شهر اصفهان، مجموعه باغ فدک است، همچنین با توجه به تصمیم ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، ورزشگاه ولایت برای مواقع اضطراری مسافران در منطقه پنج شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 650622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.