احتکار ۲۱ تن شکر با ارزش ۶ میلیارد در یک انبار

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۱ تن شکر احتکاری به ارزش شش میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اجرای طرح نوروزی مبارزه با احتکار، حین سرکشی از یک انبار با محموله‌ای از کیسه‌های شکر مواجه شدند و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی و بررسی دفاتر و اسناد مربوطه مشخص شد دو نفر این محموله را از تیرماه سال گذشته به انبار وارد و آنها را تا زمان گران شدن و فروش چند برابری به قنادی‌ها احتکار کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: دراین عملیات ۲۱ تن شکر کشف شد و ارزش این محموله برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه، بالغ بر شش میلیارد ریال است. شکرهای احتکار شده تا زمان شناسایی صاحبان آنها و ارجاع پرونده به مرجع قضائی، توقیف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با افراد سودجو و فرصت‌طلبی که برای کسب منافع شخصی خود کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کد خبر 650581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.