کشف محموله ۴۰۰ میلیاردی ورق استیل احتکاری

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۰۰ تن ورق استیل احتکار شده به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در عملیات هوشمندانه ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار ورق استیل در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی انبار و کسب اطمینان از درستی موضوع در هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازدید کردند و در نهایت ۲۰۰ تن ورق استیل احتکار شده، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه با بررسی‌های دقیق صورت گرفته جرم احتکار برای کارشناسان محرز شد، تصریح کرد: بررسی‌ها حاکی از این بود که محموله مذکور از دی‌ماه سال ۹۹ به انبار مذکور وارد شده و تاکنون هیچ‌گونه خروجی به بیرون نداشته است.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله احتکاری را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: محموله مذکور توقیف و پرونده آن نیز برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 652616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.