صدور ۱۰۰ بیمه‌نامه در طرح عیدانه سازمان پسماند اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح عیدانه بیمه در مقابل دریافت انواع پسماندها شامل اقلام بازیافتی و خشکاله پوست که از بیست‌وهشتم اسفند آغاز و به شهروندان اطلاع‌رسانی شد، بیش از ۱۰۰ بیمه‌نامه صادر شده است.

غلام‌رضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌های ویژه سازمان پسماند شهرداری اصفهان در روزهای پایانی سال اظهار کرد: این برنامه‌ها با استقبال شهروندان مواجه شد و این سازمان خدمات خوبی در روزهای پایانی سال به شهروندان اصفهانی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در ایام آخر سال میزان پسماند خشک قابل بازیافتی که از شهروندان دریافت کردیم حداقل دو برابر شده بود، افزود: این میزان به تناژ بالای ۱۰۰ تن در روز رسید اما خدمت‌رسانی این سازمان به شهروندان لحظه‌ای متوقف نشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به طرح توزیع گل‌های آپارتمانی و سبز تصریح کرد: این طرح با استقبال خوب شهروندان این کلان‌شهر روبه‌رو و در ازای دریافت پسماند خشک قابل بازیافت از آن‌ها بالای هزار گلدان گل در ایستگاه‌های سازمان پسماند توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه طرح توزیع گل‌های آپارتمانی در پایان سال، بالای چهار تن بسته‌های دو کیلویی کود ورمی‌کمپوست به شهروندان اصفهانی نیز تحویل داده شد.

ساکتی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح عیدانه بیمه در مقابل دریافت انواع پسماندها شامل اقلام بازیافتی، خشکاله پوست که از بیست‌وهشتم اسفند آغاز و به شهروندان اطلاع‌رسانی شد، بیش از ۱۰۰ بیمه‌نامهصادر شده است، گفت: پوشش بیمه‌ای از دسته‌های کلی شامل حوادث فردی، گردشگری پنج‌روزه، آتش‌سوزی، سرقت و ترکیدگی لوله با پوشش یک‌ماهه و آتش‌سوزی با پوشش یک‌ساله و بسته به تناژ بار تحویلی تا ۱.۴ میلیارد تومان پوشش بیمه‌ای تشکیل شده است.

کد خبر 650543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.