ضرورت همکاری مردم با پلیس راهور در طرح نوروزی

معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از رانندگان خواست بیش از پیش به رعایت قوانین و مقررات پلیس راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند.

به گزارش ایمنا، سردار حسین رمضانی ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کارکنان پلیس راهور از ابتدای طرح نوروزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی با همه امکانات تا پایان طرح نوروزی هستند.

وی افزود: تاکنون رانندگان همکاری خوبی با پلیس راهور در خصوص رعایت قوانین و مقررات پلیس راهنمایی و رانندگی داشته‌اند و امیدواریم تا پایان طرح نوروزی این همکاری ادامه داشته تا شاهد کاهش تصادفات و جان‌باختگان ترافیکی باشیم.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: برابر تدابیر ابلاغی مقرربه ۲۰۰ نفر از رانندگانی که در نوروز از تاریخ بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ لغایت پانزدهم فروردین ۱۴۰۲ تخلف و تصادف نداشته باشند، به قید قرعه، جایزه ۲۰ میلیون تومانی همچنین به ۳۰ نفر، ۳۰ دستگاه موتورسیکلت اهدا خواهد شد.

سردار رمضانی در خصوص شرایط جوی پیش رو در کشور گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی از وسایل نقلیه جلویی در پیشگیری از تصادفات در این شرایط مؤثر است. از این‌رو، هموطنان آمادگی و برنامه‌ریزی لازم برای شرایط غیرمعمول ترافیکی و جوی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنان سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو حین رانندگی و خستگی و خواب‌آلودگی چهار عامل اصلی تصادفات است که انتظار می‌رود رانندگان بیش از پیش به رعایت قوانین و مقررات پلیس راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند تا صحیح و سالم به مقصد برسند.

منبع: مهر
کد خبر 650480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.