ضرورت ترویج فرهنگ اطعام و احسان در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ترویج فرهنگ اطعام و احسان از برنامه‌های این نهاد است، هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان، پویش اطعام نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت، با مساعدت نیکوکاران در حال اجرا است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ترویج فرهنگ اطعام و احسان از برنامه‌های این نهاد است، اظهار کرد: هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان، پویش اطعام نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت، با مساعدت نیکوکاران در حال اجرا است.

وی با اشاره به سفارش‌ها و روایات ائمه اطهار (ع) درباره اطعام محرومان و افطار دادن به روزه‌داران نیازمند، افزود: اقداماتی مانند توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان می‌تواند به تأمین معاش خانوارهای تحت حمایت کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به نگاه ویژه نیکوکاران به فرزندان یتیم و نیازمند در این ایام، ادامه داد: خیران در ماه مهمانی خدا با توجه به سیره امیرالمومنین (ع)، با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از فرزندان نیازمند مورد نظر خود را برعهده می‌گیرند.

وی با اشاره به شیوه‌های دریافت کمک‌های مردمی برای اطعام مددجویان، گفت: خیران در سراسر استان برای اهدای نذورات خود می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد اقدام کنند و وجوهات نقدی خود را با شماره‌گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیازمندان واقعی برسانند.

کد خبر 650286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.