ارائه خدمات با صرفه اقتصادی به مسافران نوروزی در باغ فدک

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به هزینه به‌صرفه استفاده از ظرفیت باغ فدک، گفت: مسافرانی که به اصفهان می‌آیند می‌توانند از این مکان با قیمت مناسب استفاده کنند و هزینه بالاتری را برای اسکان نپردازند.

یحیی نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه بازدید از باغ فدک با بیان اینکه سیاست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این ایام تمهید امکان بهره‌مندی از تدابیر و پاسخ به نیازهای مسافران در تمام سطوح اقتصادی است، اظهار کرد: تلاش می‌شود هر کسی متناسب با وضعیت خود از امکانات پیش‌بینی شده در این ایام استفاده کند.

وی افزود: مجموعه باغ فدک نیز یکی از مصادیق این سیاست بوده که به همت مسئولان استانی و شهرداری اصفهان تدارک دیده شده است تا اشخاصی که اقامت کوتاهی در این شهر و نیاز به استراحت در مسیر دارند، از امکانات آن استفاده کنند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اقامت‌های کوتاه‌مدت از طریق چادر زدن و سکوهای موجود در باغ فدک ایجاد شده است که با توجه به آمار بالای مسافران در استان اصفهان، می‌تواند به عنوان ظرفیت جایگزین و استقرار اضطراری در ایام مشخص استفاده شود.

وی با اشاره به هزینه به‌صرفه استفاده از ظرفیت باغ فدک، تصریح کرد: مسافرانی که به اصفهان می‌آیند، می‌توانند از این مکان با قیمت مناسب استفاده کنند و هزینه بالاتری را برای اسکان نپردازند.

نقی‌زاده اضافه کرد: ضمن اینکه اینجا امکانات و زیرساخت و امنیت خوبی برقرار شده است، دسترسی به آب آشامیدنی، برق، نمازخانه و رستوران که می‌توان گفت نیازهای اولیه مسافران را در مدت اقامت کوتاه فراهم می‌کند.

کد خبر 649960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.