باغ فدک، پاسخگوی علایق متفاوت مسافران نوروزی

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان گفت: اقلیم اصفهان در ایام نوروز مناسب است و می‌توان در بیرون از فضای بسته اقامت داشت، باغ فدک یکی از نقاطی است که می‌تواند پاسخگوی علایق متفاوت مسافران باشد.

علیرضا ایزدی در حاشیه بازدید از باغ فدک و در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به طرح باغ فدک و مزایای آن، اظهار کرد: هنگامی گردشگری شکل می‌گیرد که همه سلایق و علایق را به سوی خود جذب کنیم، یک تعداد مسافر داریم که علاقه‌مند به اقامت در هتل هستند، تعدادی علاقمند به مهمانپذیر هستند و عده‌ای نیز به واسطه سفرهای دسته‌جمعی اقامت‌های ارزان‌قیمت را در نظر می‌گیرند.

وی افزود: اقلیم اصفهان در ایام نوروز مناسب است و می‌توان در بیرون از فضای بسته اقامت داشت، باغ فدک یکی از نقاطی است که می‌تواند پاسخگوی علایق متفاوت مسافران باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: شهرداری هر ساله در این فضا نوآوری‌هایی را اعمال می‌کند و آن را کامل می‌کند که امید است با رضایتمندی مسافران همراه شود.

وی در خصوص اهمیت حضور هنرمندان صنایع دستی در باغ فدک، تصریح کرد: هنرمندانی داریم که در پی فرصتی هستند تا محصولات خود به‌طور مستقیم به مردم ارائه کنند و اگر چنین فضایی فراهم شود به طور حتم از آن استقبال می‌کنند.

کد خبر 649955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.