باغ فدک در کشور بی‌نظیر است

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باغ فدک به‌عنوان تنها مرکز اسکان روباز به صورت چادر خواب شهر اصفهان یکی از افتخارات دوره دوم شورای این کلان‌شهر است و چنین طرحی با این سطح از خدمات در کشور بی‌نظیر بود.

عباس حاج‌رسولی‌ها در حاشیه بازدید از باغ فدک و در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تبریک فرارسیدن سال نو و خوش‌آمدگویی به مسافران نوروزی شهر اصفهان، اظهار کرد: اصفهان شهر شهیدان و شاهد کشور است و فرهنگ و مذهب مردم این شهر زبان‌زد است.

وی افزود: باغ فدک یکی از افتخارات دوره دوم شورای اسلامی شهر اصفهان است که احداث و راه‌اندازی شد و محلی برای خدمت بزرگی به مسافران نوروزی است که به شهر اصفهان سفر می‌کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: باغ فدک به‌عنوان تنها مرکز اسکان روباز به صورت چادر خواب شهر اصفهان با این سطح از خدمات در کشور بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: امسال تمام تلاش شهرداری در این راستا بود که خدمات بیشتری را با حداقل هزینه به مسافران نوروزی ارائه کنند.

حاج رسولی‌ها درباره طرح‌های حاضر در باغ فدک، اظهار کرد: طرح مهمان ویژه ابتدای ورود به باغ فدک اجرا شده که طرح جدیدی است و به نظر اقدام خوبی است، هر سال نسبت به سال گذشته وضعیت بهتر می‌شود و خدمات جدیدی به قبلی‌ها افزوده می‌شود.

وی درباره نقش مدیریت شهری در تحقق شعار سال تصریح کرد: با این شرایط و سیستمی که دولت دارد، تحقق شعار سال دور از ذهن به نظر می‌رسد، مگر اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود و کارها را به مردم بسپارند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بالاترین مشارکت مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم می‌خورد، گفت: در کل کشور هزاران شورا شکل گرفته است که ظرفیت مردمی به شمار می‌رود و می‌توان با استفاده از این ظرفیت مردمی شعار سال را تحقق بخشید.

کد خبر 649856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.