فعالیت ۲ اکیپ هدایت مسافر در منطقه ۹ اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهر اصفهان گفت: علاوه بر راهنمایی مسافران برای نصب اپلیکیشن «اصفهان‌من» و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های اسکان‌، برنامه‌های مختلف نوروزی و برنامه‌های ماه مبارک رمضان، دو خودرو گشت راهنمای مسافران نوروزی برای هدایت مسافران در سطح این منطقه درحال خدمت‌رسانی هستند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید میثم علی‌نقیان، مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان و «خلیلیان» نماینده اداره کل بازرسی این استان از ستاد هدایت جنت اظهار کرد: این مسئولان با توجه به بازدید از سطح منطقه، بر حفظ باغات، توسعه و نگهداری فضای سبز تاکید و با حضور در ستاد، ضمن خدا قوت به عوامل اجرایی، خدمات ستاد هدایت جنت را رضایت بخش دانستند و بر استقرار نیروهای ستاد به همین ترتیب تاکید کردند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی و شهروندان از پنجم فروردین، در دو جبهه‌کاری شامل ستاد هدایت جنت و منطقه ۹ شهرداری اصفهان فعالیت خواهیم کرد.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهر اصفهان با اشاره به همکاری خوب کلانتری ۱۸ میرزاطاهر در برقراری نظم و امنیت ستاد هدایت جنت خاطرنشان کرد: با توجه به نورپردازی ویژه در شب، آب‌نمای متحرک و رفع خطر احتمالی و تأمین ایمنی، علاوه بر وجود تکنسین تعمیرات و نگهداری، عوامل آتش‌نشانی نیز همراه و همگام این منطقه در ستاد هستند.

وی ادامه داد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی، علاوه بر راهنمایی مسافران برای نصب اپلیکیشن «اصفهان من» و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های اسکان‌، برنامه‌های مختلف نوروزی و برنامه‌های ماه مبارک رمضان، دو خودرو گشت راهنمای مسافران نوروزی برای هدایت مسافران در سطح منطقه در حال خدمت‌رسانی هستند.

کد خبر 649753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.