نصب «اصفهان من» روی ۵ هزار تلفن‌ همراه

معاون مالی و پشتیبانی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه تاکنون بیش از پنج هزار نفر اپلیکیشن «اصفهان‌ من» را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند، گفت: شهروندان و مسافران می‌توانند برای دانلود این اپلیکیشن به نشانی https://app.isfahan.ir/ مراجعه کنند.

مهدی مطیعی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ارائه ۱۶ خدمت در اپلیکیشن «اصفهان من» اظهار کرد: مسافران با دانلود کردن اپلیکیشن از آدرس https://app.isfahan.ir/ می‌توانند خدمات بسیار خوبی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه خدمات این اپلیکیشن، خدماتی است که مسافران و گردشگران از آن استفاده می‌کنند، اظهار کرد: اطلاعاتی از جمله پارکینگ، اسکان، مراکز تفریحی گردشگری، نقشه شهر اصفهان، فروشگاه‌های خرید، بازارهای روز و کوثر و مراکز صرف غذا در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

معاون مالی و پشتیبانی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ۲۰ نقطه برای صرف غذای سبک تدارک دیده شده که اطلاعات آن در اپلیکیشن «اصفهان من» موجود است، افزود: رویدادهای فرهنگی نیز توسط این اپلیکیشن به‌صورت آنلاین و به‌روز به مسافران اطلاع‌رسانی می‌شود، همچنین بیش از ۵۰ مسجد که از صبح تا پاسی از شب خدماتی از جمله آب‌جوش را به مسافران ارائه می‌دهند نیز در این برنامه مشخص شده است.

وی با بیان اینکه مسیریابی یکی از ویژگی‌های شاخص این برنامه است، تصریح کرد: پر یا خالی بودن و ظرفیت پارکینگ‌های شهرداری نیز در این برنامه مشخص می‌شود و اطلاعات مراکز درمانی، داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها نیز در این برنامه جای داده شده است.

مطیعی‌فرد گفت: از ابتدای راه‌اندازی اپلیکیشن «اصفهان‌من» بیش از پنج هزار نفر این اپلیکیشن را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند که تنها ۱۳۰۲ نفر از این موارد مربوط به روز گذشته بوده است.

نصب «اصفهان من» روی ۵ هزار تلفن‌همراه

کد خبر 649678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.