فاش شدن مکالمه جالب اسطوره دو ومیدانی با سرمربی منچستریونایتد!

یوسین بولت فاش کرد که با اریک تن‌هاخ در مورد نقل و انتقالات صحبت کرده و از سرمربی منچستریونایتد برای بازگرداندن تیم به روزهای اوج تشکر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسطوره دوومیدانی، یک هوادار متعصب منچستریونایتد است و به اولدترافورد سفر کرد تا تیم مورد علاقه خود را در بازی مقابل فولام در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تماشا کند. پس از پیروزی سه بر یک شیاطین سرخ، او با تن‌هاخ تماس گرفت و این دو در مورد برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی یونایتد گفت‌وگو کردند، البته قبل از آن بولت از مربی هلندی به دلیل پایان دادن به انتظار شش ساله برای کسب جام تشکر کرد، جامی که با پیروزی مقابل نیوکاسل یونایتد در جام کارابائو به دست آمد.

بولت به خبرگزاری PA گفت: در واقع از تن‌هاخ پرسیدم که در تابستان چه کسی را می‌خواهید به خدمت بگیرید و او چنین گفت: نظری داری؟، کلاً این یک مکالمه خوب و ساده، اما سرگرم کننده بود. اولین چیزی که به او گفتم این بود که به دلیل کسب اولین جام متشکرم. اکنون از تماشای منچستر احساس خوبی دارم، کل تیم با هم هستند، آنها با هم کار می‌کنند و اکنون می‌توانید تأثیر آن را ببینید.

شما می‌توانید عزم بالا را در نحوه بازی شیاطین سرخ ببینید، من از پیشرفت تیم و تن‌هاخ بسیار خوشحال بودم و می‌توانم بگویم که او کارهای بیشتری انجام خواهد داد. ما جام‌های بسیار بیشتری در آینده برنده خواهیم شد؛ بنابراین من هیجان زده هستم.

این دونده جامائیکایی از نحوه پیشرفت یونایتد تحت هدایت تن‌هاخ که به بازیکنانش اعتماد به نفس بالایی برای حضور در زمین می‌دهد، بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است. بولت افزود: فکر می‌کنم این یک باور است، زمانی که به میدان می‌روید، زمانی که مربی شما به شما اعتماد به نفس زیادی می‌دهد، به نوعی باور می‌کنید که هر چیزی ممکن است. شما دلتان می‌خواهد سخت کار و او را سربلند کنید، می‌خواهید برای او عالی کار کنید؛ بنابراین فکر می‌کنم این چیزی است که تن‌هاخ از بازیکنان دریافت می‌کند. او وارد منچستریونایتد شده است و بازیکنان به حرف‌های او اعتقاد اعتماد دارند؛ بنابراین اکنون آنها فقط برای اثبات توانایی‌های خود، تلاش می‌کنند.

شیاطین سرخ دوم آوریل و پس از تعطیلات فیفادی با نیوکاسل یونایتد در لیگ برتر روبه‌رو خواهند شد.

کد خبر 649517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.