آن توپ می‌توانست زندگی من را تغییر دهد

راندال کولو موانی، مهاجم تیم ملی فرانسه اعتراف کرد که هنوز از بابت اشتباه خود در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین، پشیمان و ناراحت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند ماه پیش بود که تیم ملی فوتبال آرژانتین با برتری برابر فرانسه قهرمان جام‌جهانی قطر شد تا لئو مسی به آرزوی خود برسد.

«کولو موانی» به عنوان یار تعویضی در فینال جام جهانی وارد زمین شد و یک شانس طلایی برای به ثمر رساندن گل چهارم و رساندن جام به فرانسه داشت. این مهاجم در مقابل دروازه قرار گرفت و فقط امی مارتینز را مقابل خود داشت که باید شکست می‌داد، اما دروازه‌بان آرژانتین مانع از گلزنی او شد.

این دروازه‌بان، از آن زمان همواره گفته است که این "بهترین سیو دوران حرفه‌ای او" است. آرژانتین در ضربات پنالتی فینال را برد و کولو موانی اظهار کرد که اگر توپ خود را به گل تبدیل می‌کرد، زندگی‌اش بسیار متفاوت بود.

کولوموانی گفت: آن توپ می‌توانست زندگی من را تغییر دهد، اگر گل می‌شد، عکس آن را تا ابد پس‌زمینه موبایلم می‌گذاشتم، مثل بقیه، مثل همه فرانسوی‌ها، اما این اتفاق رخ نداد و این‌ها بدخلقی‌های زندگی هستند.

وی به L'Equipe گفت: این عمل باعث می‌شود بیشتر روی تمرکزم جلوی دروازه کار کنم، دارم کار می‌کنم و قطعاً پیشرفت خواهم کرد. این به من شهامت می‌دهد که به کارم ادامه دهم و دفعه بعد از فرصت‌هایم بهتر استفاده کنم.

کولو موانی افزود: می‌خواهم ادامه دهم، اما این بخشی از کار من است، دیگر غمگین نیستم، اما آن را فراموش نمی‌کنم، ما به بازگرداندن ستاره سوم بسیار نزدیک بودیم. دروغ نمیگویم، از آن توپی که از دست دادم متنفرم.

کولو موانی فصل فوق‌العاده‌ای را در سطح باشگاهی با آینتراخت فرانکفورت سپری کرده و در ۲۴ بازی بوندسلیگا ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل داده است. این مهاجم احتمالاً در نقل و انتقالات تابستانی جدا شود و منچستریونایتد و پاری سن ژرمن هر دو به او علاقه‌مند هستند.

وی در لیست تیم ملی فرانسه برای مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ حضور دارد. خروس‌ها روز جمعه به مصاف هلند می‌روند و سپس روز دوشنبه با ایرلند روبه‌رو می‌شوند.

کد خبر 649485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.