نجات ۸۱ نفر از حوادث / بهره‌مندی ۲۴۶۸ کودک از فضاهای دوستدار کودک

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به نجات ۸۱ نفر از حوادث رخ داده، از بهره‌مندی ۲۴۶۸ کودک از فضاهای دوستدار کودک این جمعیت خبر داد.

مهدی ردانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از تاریخ بیست‌وچهارم تا یکم فروردین‌ماه، ۹۸ مورد عملیات و خدمت توسط نیروهای معاونت امدادونجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است و ۴۴ مصدوم حوادث مذکور، به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به نجات یافتن ۸۱ نفر از حوادث رخ داده توسط مأموران امدادونجات این جمعیت، افزود: در طول بازه زمانی مذکور، ۳۴ نفر اسکان یافتند و چهار نفر در عملیات‌های انجام شده رهاسازی شده‌اند.

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان این جمعیت، تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۲۸۸۷ نفر از ایستگاه‌های سلامت، ۹۹۴ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب، ۲۴۶۸ کودک از فضای دوستدار کودک و ۱۰۹۱ نفر از خمیه‌های نماز بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹۱۹۳ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند، ادامه داد: ۸۹۳ نفر به داروخانه این جمعیت و ۱۳۶۹ نفر به مرکز توانبخشی استان طی مدت اشاره شده، مراجعه کرده‌اند.

ردانی‌پور با اشاره به خدمات انجام شده توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ۳۱۶۰ بسته معیشتی نیز توسط نیروهای تحت پوشش معاونت داوطلبان این جمعیت هلال احمر توزیع شده و ۱۳۳۲ نفر توسط معاونت آموزش این جمعیت، تحت آموزش در پست‌های نوروزی و پایگاه‌ها قرار گرفته‌اند.

کد خبر 649464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.