ایجاد فضایی مناسب در ۳ بوستان برای اسکان چادری مسافران نوروزی

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد با اشاره به بازدیدهای انجام شده از نقاط مختلف شهر، از ایجاد فضایی مناسب در سه بوستان برای اسکان چادری مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدابوالفضل کشفی امروز _ سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه _ در حاشیه بازدید از خدمات نوروزی شهرداری یزد با بیان اینکه شهرداری اقدامات گسترده‌ای در راستای ارائه خدمات و برنامه‌های نوروزی انجام داده است، اظهار کرد: از زمان آغاز به کار ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد تاکنون، فعالیت‌های زیادی انجام شده است تا نوروزی بسیار خوب برای شهروندان یزد و مسافران نوروزی داشته باشیم.

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که در طول این ایام به آن توجه خاص و ویژه‌ای شده است، زیباسازی شهر است؛ در این حوزه با نصب المان‌ها، رنگ‌آمیزی جداول و نرده‌ها، گل‌کاری و بهسازی پارک‌ها شرایط بسیار خوبی به وجود آمده که برای هر بیننده‌ای از جذابیت قابل توجهی برخوردار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد خاطرنشان کرد: موضوع نظافت شهر یکی دیگر از مباحثی است که در سال قبل و امسال به صورت ویژه مورد توجه گردشگران نوروزی قرار گرفت و نیروهای شهرداری در تمام طول روز برای داشتن شهری زیبا و تمیز فعالیت می‌کنند، امیدواریم شهروندان نیز با اهمیت دادن به نظافت شهر زمینه همراهی و همکاری بیشتر را فراهم کنند.

کشفی با بیان اینکه سه بوستان کوهستان، مهر ملل و پارک بزرگ شهر (مارکار) برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از دیگر موضوعات قابل توجه اسکان مسافران نوروزی در پارک‌ها و بوستان‌ها است، موضوعی که با توجه به امکانات ایجاد شده در این بوستان‌ها برای مسافران نوروزی قابل توجه است، امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروز رضایت مسافران و میهمانان نوروزی شهر میراث جهانی یزد تداوم داشته باشد و بتوانیم خدمات بسیار خوبی را به همه شهروندان و مسافران ارائه کنیم.

به گزارش ایمنا، مسافرت‌های نوروزی به شهر یزد از اواخر هفته گذشته آغاز شده است و هم اکنون مسافران زیادی در این شهر حضور دارند و به بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی شهر و ظرفیت‌های گردشگری طبیعی آن می‌پردازند.

کد خبر 649340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.