خانواده‌محوری اولویت اصلی تمام برنامه‌های نوروز شهرداری یزد است

شهردار یزد با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی از سوی شهرداری یزد در حال برگزاری است ،گفت: خانواده‌محوری اولویت اصلی تمام این برنامه‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی امروز –سه‌شنبه یکم فروردین ماه– در جریان بازدید از تئاتر خیابانی که در بافت تاریخی یزد برگزار شد، اظهار کرد: امسال تلاش شده برنامه‌های شهرداری یزد در نقاط مختلف شهر برگزار شود تا مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: علاوه بر مسافران نوروزی بسیاری از شهروندان یزدی در این برنامه‌ها حضور دارند و این موضوع که یکی از دغدغه‌های اصلی ما در شهرداری بود و به دنبال استفاده مردم یزد از برنامه‌های نوروز بودیم به نتیجه نشست و امروز شهروندان یزد هم حضور خوبی در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری دارند. در واقع باید به این نکته توجه داشته باشیم که ایام نوروز توجه ما تنها به مسافران و میهمانان نوروزی نباشد و زمینه‌سازی لازم برای بهره‌مندی یزدی‌ها از این برنامه‌ها را فراهم کنیم.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: از دیگر مباحث بسیار خاص و مهمی که به عنوان یک اولویت اصلی در برنامه‌های شهرداری مورد توجه ما قرار داشت، بحث لزوم هدایت و حمایت برنامه‌های فرهنگی و هنری به سمت خانواده محوری بود و امروز شاهد آن هستیم که خانواده محوری به یکی از ارکان اصلی تمام برنامه‌های شهرداری یزد تبدیل شده است.

وی افزود: اینکه زمینه‌ای فراهم شود تا افراد جامعه بتوانند با همراهی دیگر اعضای خانواده خود در برنامه‌ها شرکت کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد و منجر به تقویت بنیان خانواده خواهد شد، به همین دلیل از ماه‌ها قبل تاکید داشتیم که روی این موضوع توجه خاص و ویژه‌ای صورت گیرد.

محی‌الدینی با اشاره به ضرورت نظارت بر اجرای هرچه بهتر برنامه‌های نوروزی، ادامه داد: امسال تنوع و کیفیت برنامه‌های نوروزی بسیار بیشتر از سال‌های قبل است و امیدواریم که تا پایان نوروز همه مردم یزد و مسافران نوروزی بتوانند از این برنامه‌ها بیشترین و بهترین استفاده را ببرند.

کد خبر 649319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.