آغاز بهار، مظهر احیای دوباره طبیعت و شکوه خلقت است

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی، فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان با صدور پیامی، فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را به عموم ایرانیان، به ویژه مردم استان و کارکنان انتظامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب والابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

نوروز، آغاز بهار، مظهر احیای دوباره طبیعت و شکوه خلقت است که به آدمی پیام زندگی دوباره، معاد، غبارروبی دل، تحول در افکار و رفتار، تدبر و تفکر و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن می‌دهد. امید که در این سرآغاز شکفتن و موسم تحول و تازگی، تأملی دوباره بر خویشتن خویش داشته باشیم.

بدین وسیله فرارسیدن سال جدید و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است و تقارن با برکت آن با ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداوند را از سوی خود و تمام همکاران ارجمندم در فرماندهی انتظامی استان، به عموم ایرانیان و یکایک همشهریان فهیم و شهیدپرور استان اصفهان تبریک و شادباش می‌گویم و از درگاه ایزد منان و تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) در پرتو هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) در سال جدید، روزگاری سرشار از سعادت، سلامت و امنیت همراه با استمرار توفیقات در انجام خدمات شایسته به مردم عزیزمان را برای تمامی همکارانم در فرماندهی انتظامی و مردم شریف استان آرزومند هستم.

در مقام عمل به سنت الهی «و لئن شکرتم لازیدنکم» یاد و خاطره تمام شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت را گرامی می‌دارم و از تلاش و مجاهدت‌های تمام همکارانم در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان و خانواده‌هایشان تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال می‌خواهم سال ۱۴۰۲ برای هم‌استانی‌های عزیز سالی پر از خیر و برکت و توأم با سلامتی و مزید عزت باشد.»

کد خبر 649309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.