تصادف خودروی سواری با کامیونت زباله‌کش / حریق یک خودرو در اتوبان روح‌الامین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از دو حادثه تصادف خودروی سواری با کامیونت زباله‌کش و حریق یک خودرو در اتوبان روح‌الامین خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد امروز _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ حادثه تصادف خودروی سواری پژوپارس و کامیونت زباله‌کش و در پی آن واژگونی خودروی سواری، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان شهید ردانی‌پور رخ داد و مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره دو و شش به محل حادثه اعزام شدند، افزود: راننده و دیگر سرنشین خودروی سواری پژو بر اثر این حادثه مصدوم شدند.

حریق خودروی سواری مصدومی نداشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۰۲:۴۰ بامداد امروز _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ حادثه حریق یک خودروی سواری در اتوبان روح‌الامین حوالی میدان قوچانی و جنب شهرک شهید کشوری، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه شماره ۲۳ به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: این حادثه مصدومی نداشت.

کد خبر 649274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.