افزایش ۲۰ درصدی کلاس‌های میزبان گردشگران نوروزی نسبت به سال گذشته

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، با بیان اینکه تعداد کلاس‌ها نسبت به سال گذشته، ۲۰ درصد بیشتر شده است، گفت: امسال ۸۴۱ مدرسه داریم که سال گذشته این آمار حدود ۷۰۰ بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مدینه امروز_ سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با تبریک عید نوروز، اظهار کرد: در مجموعه آموزش‌وپرورش به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به همکاران فرهنگی و هموطنان مسافر، تلاش می‌کنیم.

وی افزود: سال گذشته ۷۵۰ هزار شب‌خواب در استان اصفهان داشتیم، امسال ظرفیت را افزایش دادیم و بیش از هفت هزار فضای استراحت برای همکاران و هموطنان تدارک دیدیم که جدای از اردوگاه‌ها و خانه‌های معلم است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ادامه داد: تا به امروز ۱۰ درصد بیشتر از سال گذشته پذیرش داشته‌ایم، اینکه در شهر گنبدهای فیروزه‌ای میزبان خوبی برای هموطنان باشیم، جای شکرگزاری دارد.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به گردشگران، نگاهی فرهنگی و دینی است، گفت: در روایات دینی بر گرامی داشتن میهمان تأکید بسیار شده است، میزبانی خوب اصفهان می‌تواند در نشاط و امید مردم مؤثر باشد

مدینه با بیان اینکه تعداد کلاس‌ها ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شد، اضافه کرد: امسال ۸۴۱ مدرسه در اختیار داریم که سال گذشته این آمار حدود ۷۰۰ مدرسه بود، افزایش خدمت‌رسانی را در دستور کار قرار دادیم تا غافلگیر نشویم و بتوانیم خوب مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تمهیدات فرهنگی تدارک دیده شده است تا در عین نشاط و میزبانی خوب، حرمت شهر اصفهان و ماه مبارک رمضان نگه داشته شود.

کد خبر 649270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.