آغاز فاز دوم فعالیت‌ها در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نزدیک به چهار ماه است که جلسات ستاد خدمات دائمی سفر شهر اصفهان آغاز شده و به‌مرور به فاز دوم رسیده‌ایم تا کارها با برنامه‌ریزی پیش برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدامیر سامع امروز _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با تبریک عید نوروز، اظهار کرد: فلسفه ستاد تسهیلات سفر، خدمت‌رسانی به مردمی است که ممکن است به دلیل شرایط خاصی نتوانند از خدمات هتل‌ها، میهمان‌پذیرها استفاده کنند و نیاز به خدمت دارند.

وی افزود: در این ستاد همه کسانی که به نوعی ظرفیتی برای ارائه خدمت دارند، دور یکدیگر جمع شدند و ظرفیت خود را به اشتراک می‌گذارند تا بهترین خدمت را به هم‌وطنان ارائه دهند.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: خدمت‌رسانی در این مدت آسان نیست، با توجه به حجم کار و مسئولیتی که سالیانه برعهده دارید، اینکه در ایام نوروز و تعطیلات نیز در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی فعالیت می‌کنید، نوعی ایثار است.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به چهار ماه است که این جلسات شروع شده است و به مرور به فاز دوم رسیده‌ایم تا کارها با برنامه‌ریزی پیش رود.

سامع با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی در کنار حفظ ارزش‌های شهر شهیدان، افزود: اگر گردشگران چنین شهر پاکیزه، زیبا و خدمت‌رسانی را ببینند و ارزش‌ها هم در این میان مشخص باشد، مهمانان ارزش‌های میزبان را قدر می‌نهند.

وی اظهار کرد: سعی می‌کنیم بهار قرآن، ماه رمضان و بهار طبیعت را همزمان گرامی بداریم تا گردشگران نیز به آن احترام بگذارد، البته کار دشواری است که باید برای آن با یکدیگر هماهنگ شویم و آسیب‌ها را شناسایی کنیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در شورا جلسات متعددی با حضور دستگاه‌ها و مدیران برگزار کردیم، با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» افزود: مسائل اقتصادی موضوع مهمی است، اینکه مردم احساس کنند، کسی در این وضعیت به فکر آن‌ها است و به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کند، باعث ایجاد نشاط و امید در دل آن‌ها می‌شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر نشاط و امیدآفرینی برای مردم، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با توجه به این اصول کار و مسئولیت خود را پیش ببریم و به‌نحو احسن انجام دهیم، می‌توان سال خوبی را همراه با نشاط و امید برای مردم رقم زد.

کد خبر 649252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.