یکی از ستادهای اصلی هدایت مسافران، ستاد کیمیا است

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: یکی از ستادهای اصلی هدایت مسافران، ستاد کیمیا است و اقدامات خوبی در این راستا انجام و غرفه‌های متعددی برپا شده است.

مهدی بقایی در حاشیه بازدید از ستاد کیمیا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شکل‌گیری ستاد خدمات سفر از آذرماه و برگزاری حداقل ۴۰ جلسه با کمیته‌ها، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر از بیست‌وپنجم اسفندماه سال جاری، شروع به کار کرد و فعالیت تمام کمیته‌های این ستاد، آغاز شد.

وی با اشاره به شکل‌گیری کمیته عالی فدک، افزود: بخشی از زیرساخت‌های لازم برای باغ فدک انجام شده است و یکی از اقدامات شاخص در سال جاری، نرم‌افزار «اصفهان من» است که اطلاع‌رسانی در فضای مجازی در قالب اپلیکیشن را برعهده دارد.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ستاد نوروزی با همراهی تمام ارگان‌های شهری شکل گرفته است و شاهد هم‌گرایی و هم‌افزایی خوبی در ستاد هستیم، تصریح کرد: یکی از ستادهای اصلی هدایت مسافران، ستاد کیمیا است.

وی با بیان اینکه تا حد امکان هدایت مسافران باید خوب انجام شود، ادامه داد: اقدامات خوبی در این راستا انجام و غرفه‌های متعددی برپا شده است، اما در راستای ارتقای ستاد کیمیا، اصلاح ورودی آن باید در دستور کار قرار گیرد.

بقایی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌ها به خوبی انجام شده است، گفت: قوی‌تر شدن برنامه‌های فرهنگی تفریحی ستاد کیمیا نیز در راستای ارتقای این ستاد می‌تواند کمک کننده باشد.

کد خبر 649151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.