شهر یزد برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد

رئیس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد از آمادگی کامل شهر یزد برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بی‌بی فاطمه حقیرالسادات بعد از ظهر امروز_ سه‌شنبه بیست‌ونهم اسفندماه_ با حضور در بافت تاریخی یزد ضمن بررسی وضعیت بافت و خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی اظهار کرد: وضعیت شهر یزد در حال حاضر برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر نیز شاهد حضور مسافران نوروزی بودیم، افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری یزد این است که مسافران نوروزی لحظات خوبی را در این شهر تاریخی و میراث جهانی داشته باشند و بتوانند خاطرات خوبی را در ذهن خود از این سفر ثبت کنند.

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: امروز موفق شدیم از بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای میهمانان نوروزی و شهروندان یزد بازدید کنیم که تنوع بالایی دارد، با سلایق مختلف همخوانی لازم را دارد و با کیفیت خوبی اجرا می‌شود.

حقیرالسادات تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که برنامه‌های شهرداری یزد در طول سال گذشته و امسال دارد این است که برنامه‌های نوروزی تنها برای مسافران و میهمانان شهر میراث جهانی یزد نیست، بلکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است تا شهروندان یزد با حضور در این برنامه‌ها نوروز شادی داشته باشند.

وی گفت: بسیاری از مسافرانی که در طول روزهای قبل به شهر یزد سفر کرده بودند از زیبایی، تمیزی شهر و برنامه‌های در نظر گرفته شده ا ابراز رضایت کرده بودند و خوشحالی خود برای حضور در این شهر اعلام می‌کردند.

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد یکی از موضوعات بسیار مهم که در اجرای موفق و با کیفیت برنامه‌ها تأثیرگذار است را نظارت دانست و افزود: با حضور شخص شهردار و معاونان و مدیران بخش‌های مختلف شهرداری در سطح شهر و حضور اعضای شورای اسلامی شهر در برنامه‌های مختلف، نظارت خوبی بر اجرای برنامه‌ها انجام شده و همین موضوع به افزایش کیفیت خدمات و برنامه‌ها کمک شایانی کرده است.

کد خبر 649118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.