۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
تصاویری از تبلت Oppo Pad 2 منتشر شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که به‌تازگی تصاویری از تبلت Oppo Pad 2 منتشر شده که بعضی از ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو قصد دارد در تاریخ بیست‌ویکم مارس از گوشی‌های سری Find X6 خود رونمایی کند، محصولات دیگر مانند OPPO Enco Free 3 و OPPO Pad 2 نیز به همراه این محصولات وارد بازار می‎‌شود. به‌تازگی نیز تصاویری از از تبلت Oppo Pad 2 در دسترس قرار گرفته است که نشان می‌دهد این محصول در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که از تبلت Oppo Pad 2 با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود و با هشت گیگابایت حافظه رم همراه است. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۹۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد.

تبلت یادشده دارای نمایشگر ۱۱.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ * ۲۸۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است و از فناوری Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که تبلت Oppo Pad 2 دارای دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است. این محصول برخلاف OnePlus Pad که فقط در یک رنگ موجود است، در چندین رنگ عرضه می‎‌شود.

https://www.gizmochina.com/2023/03/20/oppo-pad-2-official-promo-images/

کد خبر 649056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.