آدرس و امکانات ستادهای هدایت مسافران اصفهان + جزئیات

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان آدرس و امکانات ستادهای هدایت مسافران اصفهان را تشریح کرد.

عرفان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شش ستاد هدایت مسافران در مناطق ۱۳، ۱۲، ۱۵، ۹، ۲ و ۶ احداث شده است و ستاد اصلی، در باغ فدک واقع در بلوار فرزانگان منطقه هفت شهرداری استقرار دارد.

وی افزود: ستاد هدایت مسافران منطقه شش مقابل شماره‌گذاری نیروی انتظامی در جاده اصفهان_شیراز، ستاد هدایت منطقه دو در میدان استقلال به طرف شاهین‌شهر، اولین دوربرگردان به طرف اصفهان و ورودی دانشگاه آب و برق و ستاد هدایت منطقه ۹ در بوستان جنت و مقابل کوه آتشگاه، واقع است.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: ستاد هدایت منطقه ۱۵ در جاده اصفهان_نائین، بعد از باغ رضوان و نرسیده به پل راهداران و ستاد هدایت منطقه ۱۲ (ستاد کیمیا) در بزرگراه معلم بعد از پل خورزوق به سمت اصفهان و جنب پمپ بنزین کیمیا واقع است.

وی با بیان اینکه ستاد منطقه ۱۳ نیز ابتدای ورودی قائمیه و کوی امیریه، میدان ۹ دی واقع است، ادامه داد: همکاران در این ستادها به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به مسافران هستند و سه شیفت هشت ساعته در این ستادها تعریف شده است.

پاسخ‌گویی شبانه‌روزی و استقرار ۸ تا ۱۰ نفر در ستادهای هدایت مسافران

امینی گفت: دو نفر از مجموعه اطلاع‌رسانی به صورت دو شیفت و شبانه‌روز به همراه تیم‌های حاضر از کارکنان شاخه جوانان و کارکنان امدادونجات هلال‌احمر متشکل از یک زن و یک مرد، به مسافران در ستادهای هدایت مسافران ارائه خدمت می‌کنند.

وی اضافه کرد: غرفه‌های فرهنگی نیز به منظور سرگرمی کودکان در این ستادها در نوبت صبح و عصر تعبیه شده که دارای دو مربی هستند؛ همچنین یک کارگر و یک مأمور تأسیسات به صورت دائم در ستاد استقرار دارند.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه ستادهای هدایت مسافران به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به مسافران هستند، اظهار کرد: ستادهای هدایت، مسافران واردشده به شهر اصفهان را ابتدا به سمت باغ فدک و در صورت بارندگی یا خالی نبودن ظرفیت باغ فدک، نیروهای اطلاع‌رسانی مسافران را به سمت مجموعه‌ها یا ورزشگاه‌های تعریف شده برای اسکان راهنمایی می‌کنند.

وی افزود: تبلیغات ستادهای هدایت شهر اصفهان توسط معاونت خدمات شهری و مسئولان امور ارتباطات انجام شده و پرسنل هر شیفت هشت تا ۱۰ نفر و آماده پاسخگویی به مسافران هستند.

نصب QR کدهای سامانه «اصفهان من» در تمام ستادهای هدایت مسافران

امینی با بیان اینکه هنوز تاریخی برای اتمام فعالیت ستادهای هدایت مسافران مشخص نشده است، تصریح کرد: در ستادهای هدایت مسافران، غرفه‌های پذیرایی، مغازه‌های اقلام خوراکی و مواد غذایی، سرویس بهداشتی، نمازخانه، پارکینگ و مکانی برای استراحت کوتاه‌مدت نیز پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در ستاد هدایت مسافران کیمیا چادرهایی به منظور استراحت مسافران احداث شده است، ادامه داد: در این ستادها QR کدهای سامانه «اصفهان من» نصب شده و اطلاعاتی نیز به صورت بروشور به مسافران تقدیم می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه مسافران به واسطه استفاده از سامانه «اصفهان من» از تمام اسکان‌ها، برنامه‌های نوروزی، برنامه‌های ماه مبارک رمضان و برنامه‌های مختلف شهر اطلاع پیدا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: غرفه‌های صنایع‌دستی و کودک نیز در ستاد کیمیا تعریف شده و تمام ستادها به تصاویر شهدای گران‌قدر مزین شده است.

کد خبر 649044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.