پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد این سازمان در پایان اسفند ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در این زمینه اظهار کرد: در آخرین ماه سال ۱۴۰۱ نیز توانستیم تعهدات سازمان در قبال بیمه شدگان و بازنشستگان را به شکل کامل انجام دهیم، حقوق و مستمری اسفند ماه بازنشستگان بر اساس برنامه پرداخت این ماه، پرداخت شده و علاوه بر آخرین مرحله معوقات افزایش حقوق بازنشستگان، عیدی بازنشستگان را نیز چند روز قبل پرداخت کردیم.

وی افزود: در حوزه خرید راهبردی درمان نیز که از همکاری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، دارویی و تشخیصی دولتی، دانشگاهی و خصوصی بهره‌مند هستیم، حدود ۴ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش دولتی و دانشگاهی و همچنین بخش خصوصی و غیردولتی را روز یکشنبه، بیست‌وهشتم اسفند ماه پرداخت کردیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار امیدواری کرد با این پرداخت، بخشی از مشکلات مراکز دانشگاهی حل شود و گفت: همچنان در حال تلاش هستیم و در فروردین‌ماه نیز پرداختی خوبی برای مراکز طرف قرارداد خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: با وجود دشواری‌های ناشی از ناپایداری منابع و کسری نقدینگی توانستیم تأمین منابع خوبی برای اسفند ماه که حجم پرداختی‌ها در این ماه بسیار بیشتر از ماه‌های دیگر است، تأمین کرده و همه تعهدات قانونی خود در قبال بیمه‌شدگان و بازنشستگان را بر اساس بودجه مصوب سازمان، اجرایی کنیم.

کد خبر 648981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.