کشف ۴۰۰ کیلوگرم چوب طاق قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۴۰۰ کیلوگرم چوب طاق قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران کلانتری نیک‌آباد حین گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیون حامل چوب طاق مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیلو چوب طاق را کشف کردند که در بررسی صورت گرفته مشخص شد راننده بدون هرگونه مجوز و مدرک معتبر قانونی بوده و این چوب‌ها را به صورت قاچاق تهیه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش چوب‌های مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به ضربات جبران‌ناپذیر قاچاق چوب به منابع ملی و طبیعی کشور، خاطرنشان کرد: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان در این حوزه ایستاده است و شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 648938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.