کشف محموله آرد خارج از شبکه توزیع در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از کشف چهار تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش 460 میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با احتکار کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد حین گشت‌زنی فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه نیسان مشکوک شدند و جهت بررسی اقدام به متوقف کردن خودروها می‌کنند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از داخل خودروها پرداخته و موفق به کشف چهار تن آرد دولتی خارج از شبکه توزیع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد ارزش محموله کشف شده را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۴۶۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی پایان خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با محتکران و اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با سودجویان در این زمینه در چارچوب قانون قاطعانه برخورد خواهد شد و شهروندان می‌توانند هر گونه اخبار در این خصوص را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 648268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.