۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته زلزله‌هایی در مقیاس مختلف، رویدر در استان هرمزگان و بابامنیر را در استان فارس لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۸:۲۲ روز گذشته _شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه_ زلزله ۳.۳ ریشتری رویدر در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۸ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۴۸ کیلومتری رویدر در هرمزگان و ۵۲ کیلومتری بندر خمیر در هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۵.۱۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۱۳ درجه شمالی بوده است.

زلزله بامدادی در استان فارس

ساعت ۰۱:۱۵ بامداد امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ زلزله ۲.۷ ریشتری بابامنیر در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۸ کیلومتری بابامنیر در استان فارس و ۲۰ کیلومتری باشت در استان کهگیلویه‌وبویر احمد رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۱.۰۸ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۰.۱۹ درجه شمالی بوده است.

«بابامنیر» لرزید

همچنین بار دیگر ساعت ۰۱:۳۹ بامداد امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم اسفندماه_ زلزله ۲.۵ ریشتری بابامنیر در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۱ کیلومتری بابامنیر در استان فارس و ۲۷ کیلومتری باشت در استان کهگیلویه‌وبویر احمد رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۱.۰۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۰.۱۶ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 648803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.