۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف استان‌های کرمان، آذربایجان غربی، خوزستان و مازندران را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۵:۰۹ روز گذشته _جمعه بیست‌وششم اسفندماه_ زلزله ۳.۴ ریشتری حسینیه در استان خوزستان را لرزاند؛ این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۱ کیلومتری حسینیه در استان خوزستان و ۲۹ کیلومتری اندیمشک استان خوزستان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۸.۱۳ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۲.۶۵ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه خوی را لرزاند

ساعت ۱۶:۵۳ روز گذشته _جمعه بیست‌وششم اسفندماه_ زلزله ۳.۱ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند؛ این زلزله در عمق ۵ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۹ کیلومتری خوی در استان آذربایجان غربی و ۳۰ کیلومتری سلماس در آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۷۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۴۶ درجه شمالی بوده است.

زلزله ۳.۲ ریشتری در کرمان

ساعت ۲۱:۴۱ شب گذشته _جمعه بیست‌وششم اسفندماه_ زلزله ۳.۲ ریشتری کهنوج در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۲ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۴ کیلومتری کهنوج استان کرمان و ۲۹ کیلومتری نودژ استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۵۹ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۷۶ درجه شمالی بوده است.

کلاردشت لرزید

ساعت ۰۸:۵۴ امروز _شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه_ زلزله ۳.۰ ریشتری کلاردشت استان مازندران را لرزاند؛ این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده و در ۱۱ کیلومتری کلاردشت استان مازندران و ۲۳ کیلومتری مرزن‌آباد استان مازندران رخ داده است، همچنین موقعیت رومرکز زلزله ۳۶.۴۷ درجه شمالی و ۵۱.۰۴ درجه شرقی بوده است.

کد خبر 648564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.