۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف، نقاطی در استان‌های فارس، کرمان و ایلام را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعت ۲۱:۴۳ شب گذشته _شنبه پنجم فروردین‌ماه_ زلزله ۴.۲ ریشتری خشت در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۸ کیلومتری خشت در استان فارس و ۱۹ کیلومتری کنار تخته در استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۱.۴۳ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۹.۷۰ درجه شمالی بوده است.

زلزله بخش‌هایی از استان ایلام را لرزاند

ساعت ۲۲:۴۳ شب گذشته _شنبه پنجم فروردین‌ماه_ زلزله ۴.۷ ریشتری مورموری در استان ایلام را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۸ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱ کیلومتری مورموری در استان ایلام و ۲۲ کیلومتری سراب باغ در استان ایلام رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۷.۶۷ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۲.۷۲ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه در استان فارس

ساعت ۰۱:۰۷ بامداد امروز _یکشنبه ششم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۱ ریشتری لامرد در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۸ کیلومتری لامرد در استان فارس و ۲۷ کیلومتری بی رم در استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۳.۳۳ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۲۵ درجه شمالی بوده است.

راور کرمان لرزید

ساعت ۰۷:۱۰ صبح امروز _یکشنبه ششم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۱ ریشتری راور در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۳ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۵۶ کیلومتری راور در استان کرمان و ۹۱ کیلومتری هجدک در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۳۰ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۱.۵۴ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 648647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.