۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های محتلف نقاطی از استان‌های فارس، خراسان جنوبی و کرمان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۲۲:۰۳ روز گذشته _جمعه چهارم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۲ ریشتری اردکان در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله به ترتیب در ۲۲ و ۳۱ کیلومتری اردکان و مصیری در استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۱.۸۰ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۰.۳۸ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه آرین‌شهر را لرزاند

ساعت ۰۰:۱۶ بامداد امروز _شنبه پنجم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۰ ریشتری آرین‌شهر در استان خراسان جنوبی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله به ترتیب در ۴۰ و ۵۴ کیلومتری آرین‌شهر و خوسف واقع در خراسان جنوبی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۸.۸۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۳.۲۶ درجه شمالی بوده است.

فارس لرزید

ساعت ۰۵:۲۰ امروز _شنبه پنجم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۴ ریشتری مزایجان در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۲ کیلومتری مزایجان و ۳۵ کیلومتری لار در استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۴.۶۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۸۶ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه ۳.۲ ریشتری کرمان لرزاند

ساعت ۰۸:۵۲ امروز_ شنبه پنجم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۲ ریشتری نودژ در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۵ کیلومتری نودژ و ۲۹ کیلومتری کهنوج در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۶۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۷۱ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 649662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.