تمهیدات سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد در روزهای پایانی سال

‌سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از در نظر گرفتن تمهیدات ویژه جهت حفظ ایمنی شهروندان در روزهای پایانی و آخرین پنجشنبه سال خبر داد.

محمد میرزایی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارکنان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در روزهای پایانی و پنجشنبه آخر سال در سطح شهر، جهت دسترسی سریع‌تر به حادثه دیدگان احتمالی و تأمین ایمنی شهروندان مستقر هستند.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی تمهیدات ویژه جهت حفظ ایمنی شهروندان در روزهای پایانی و آخرین پنجشنبه سال در نظر گرفته‌اند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: سه دستگاه خودروی اطفای حریق و امدادی در روز پنجشنبه در آرامستان خضر، یک دستگاه در آرامستان سراب یاس و یک دستگاه نیز جهت تأمین ایمنی آرامستان‌های شمال شهر خرم‌آباد در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر شده‌اند.

به گزارش ایمنا، به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان امروز محدویت‌های ترافیکی در معبرهای منتهی به گلزار شهدا و قبرستان خضر از جمله پل هاشم‌زاده و خیرآباد در خرم‌آباد اجرا شد و ورود و خروج به داخل قبرستان صالحین و گلزار شهدا از طریق درهای ورودی و خروجی به صورت یک‌طرفه، یعنی ورود از در ورودی گلزار شهدا و خروج از طریق درب خروجی قبرستان صالحین انجام می‌شود.

کد خبر 648270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.