ساعت هوشمند Fire-Boltt Invincible Plus در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Fire-Boltt Invincible Plus با نمایشگر ۱.۴۳ اینچی با قیمت ۴۸ دلار وارد بازار هند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Fire-Boltt ساعت هوشمند جدید خود به نام Invincible Plus را وارد بازار هند کرد، این محصول دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۰ * ۴۶۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است. این گجت پوشیدنی دارای میکروفون و بلندگوی داخلی است و از بلوتوث و دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Invincible Plus دارای بیش از ۳۰۰ حالت ورزشی است و از حسگر ضربان قلب و ردیاب خواب پشتیبانی می‎‌کند. این محصول دارای چهار گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است، سه دکمه فیزیکی برای آن در نظر گرفته شده است و گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Fire-Boltt Invincible Plus با استفاده از یک باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود که با یک بار شارژ کردن تا هفت روز دوام می‌‎آورد. این محصول در دو نسخه سیلیکونی و فولاد ضد زنگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه سیلیکونی آن در رنگ‌های خاکستری تیره، مشکی و طلایی عرضه می‌‎شود، در حالی که نسخه فولادی آن در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای وارد بازار می‎‌شود.

نسخه سیلیکونی ساعت هوشمند Fire-Boltt Invincible Plus با قیمت ۴۸ دلار عرضه می‎‌شود، در حالی که قیمت نسخه فولادی آن ۵۴ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 648215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.