ورزش قهرمانی اقتدار جهانی را به همراه دارد

استاندار اصفهان گفت:حضور توانمند و موثرتر در حوزه ورزش می‌تواند سبب پیشرفت جامعه شود و جامعه‌ای که قهرمانان و ظرفیت معرفی به سکوهای بین‌المللی بیشتری را درون خود جای دهد، اقتدار خود در جهان و عرصه بین‌المللی را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی در حاشیه مراسم شبی با قهرمانان اظهار کرد: سلام عرض می‌کنم خدمت تمام قهرمانان خوب سرزمین جمهوری اسلامی و استان پرافتخار و قهرمان‌پرور اصفهان، امشب به مناسبت تجلیل از قهرمانان دیار زاینده رود به همت اداره کل ورزش و جوانان مراسمی برگزار شد تا از کار فوق‌العاده‌ای که ورزشکاران در عرصه بین‌المللی انجام دادند تقدیر شود.

وی افزود: ورزش و امر رقابت یک نگاه سنتی نیست و امروزه شامل حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، امنیت و اجتماعی می‌شود و امروزه دایره ورزش به خصوص ورزش قهرمانی امور بسیار گسترده‌تری را پوشش می‌دهد.

باید در ورزش قهرمانی نگاهی جدید شکل بگیرد

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت حوزه ورزش گفت: قطعاً حضور توانمند و مؤثر تر در این حوزه‌ها می‌تواند سبب پیشرفت جامعه شود و جامعه‌ای که قهرمانان و ظرفیت معرفی به سکوهای بین‌المللی بیشتری را درون خود جای دهد، اقتدار خود در جهان و عرصه بین‌المللی را افزایش داده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد باید در سیاست‌گذاری برای حوزه ورزش با نگاه جدیدی به ورزش قهرمانی پرداخته شود و این موضوع ریشه در یک شیوه متفاوت و متعالی‌تر در ورزش همگانی دارد که خوشبختانه در سال‌های اخیر این اتفاق در ورزش کشور رخ داده است و استان اصفهان نیز می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های متعدد در زمینه‌های مختلف در حوزه‌های ورزشی پیشگام در جذب نگاه‌های جدید باشد.

با جذب استعدادها افتخارآفرینی را استمرار ببخشید

مرتضوی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با توجه به بضاعت شما ورزشکاران این امر تا حدودی در استان ما محقق شده است و بدون تردید بیش از این هم می‌تواند اتفاق بیفتد.

در هر حال بنده وظیفه داشتم از بابت تقدیر و تشکر از قهرمانان استان در جمع شما حضور پیدا کنم و تقاضا می‌کنم این افتخاراتی که در سکوهای مختلف برای اصفهان و ایران به همراه آورده‌اید را با تربیت نسل‌های بعد و دعوت استعدادهای مرتبط استمرار ببخشید تا به امید خدا روزی از کشورهای سرآمد در مسابقات مهم همچون المپیک باشیم.

کد خبر 648202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.