فوت ۱۵ نفر تاکنون به‌دلیل حوادث چهارشنبه‌سوری

تاکنون ۳۵۳ نفر مصدوم و فوت و ۴۹ نفر در بیمارستان‌های کشور بستری شدند، شش نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند و ۲۶۷ نفر درمان و ترخیص شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر میعادفر امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه_ با اشاره به مصدومیت و فوت ۳۵۳ نفر و بستری شدن ۴۹ نفر در بیمارستان‌های کشور، اظهار کرد: شش نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند و ۲۶۷ نفر درمان و ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به فوت ۱۵ نفر از اول تا بیست‌ودوم اسفندماه جاری به دلیل حوادث چهارشنبه آخر سال، افزود: بیشتر فوتی‌ها در استان‌های تبریز، تهران، همدان، ارومیه و قزوین بوده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در این مدت، ۵۱ نفر قطع عضو، ۸۶ نفر دچار آسیب به چشم، ۱۳۰ نفر دچار سوختگی شدند، همچنین بیشترین مصدومان به ترتیب در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بوده است.

مصدومیت ۴۱ تهرانی با حوادث چهارشنبه آخر سال

یحیی صالح‌طبری نیز با اشاره به مصدومیت ۴۱ نفر تا صبح سه‌شنبه به دلیل حوادث چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: تا این لحظه ۴۱ نفر مصدوم ۲۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و از میان مصدومان انتقالی ۹ نفر به بیمارستان شهدای یافت‌آباد، دو نفر به بیمارستان فارابی، هفت نفر به بیمارستان مطهری، دو نفر به بیمارستان سینا و یک نفر به بیمارستان‌های امام حسین (ع)، حضرت رسول اکرم (ص) و هفتم تیر منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: ۱۴ نفر نیز در محل درمان شدند و چهار نفر در حوادث چهارشنبه آخرین سال تا این لحظه در تهران فوت کردند.

کد خبر 647699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.