زمین‌لرزه‌های ۲۴ ساعت گذشته کشور

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف، استان‌های آذربایجان غربی و فارس را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۲:۳۹ روز گذشته _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ زلزله ۳.۹ ریشتری بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۵ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۳۱ کیلومتری بندر خمیر در استان هرمزگان و ۴۳ کیلومتری لافت در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۵.۳۵ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۶.۷۷ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه خوی را لرزاند

ساعت ۱۳:۵۷ روز گذشته _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ زلزله ۲.۸ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۷ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۷ کیلومتری خوی، ۳۱ کیلومتری قطور و ۳۶ کیلومتری زرآباد در استان آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۷۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۵۴ درجه شمالی بوده است.

فارس لرزید

ساعت ۲۰:۱۴ شب گذشته _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ زلزله ۲.۸ ریشتری خانه زنیان در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۸ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۷ کیلومتری خانه زنیان استان فارس و ۲۸ کیلومتری شیراز در استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۲.۲۵ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۹.۵۵ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه ۲.۸ ریشتری در ۲۹ کیلومتری شیراز

ساعت ۲۱:۳۹ شب گذشته _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ زلزله ۲.۸ ریشتری خانه زنیان در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۳ کیلومتری خانه زنیان استان فارس و ۲۹ کیلومتری شیراز در استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۲.۲۲ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۹.۵۸ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 647681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.