شهدا به ما آموختند که باید مقاومت کنیم

استاندار اصفهان گفت: دشمنان می‌خواهند مردم تصور کنند که اگر قصد زندگی در این کشور را دارند، باید زیر سایه حکومت طاغوت و آمریکا زندگی کنند، اما شهدا مسیر دیگری را رفتند و به ما آموختند که باید مقاومت کنیم.

به گزارش ایمنا، سیدرضا مرتضوی در دیدار با خانواده شهیدان رضا و محمد جوانی که به مناسبت «روز بزرگداشت شهدا» انجام شد، اظهار کرد: یکی از جلوه‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت است و از بدو شروع نهضت امام خمینی (ره) تا امروز مادام با استمداد از این فرهنگ، توانسته‌ایم مکتب شیعه را در دنیایی که سخن از خدا گفتن یک جرم محسوب می‌شود، حفظ کنیم.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند مردم تصور کنند که اگر قصد زندگی در این کشور را دارند، باید زیر سایه حکومت طاغوت و آمریکا زندگی کنند، اما شهدا مسیر دیگری را رفتند و به ما آموختند که باید مقاومت کنیم.

مسعود احمدی‌نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار گفت: در بیست‌ودوم اسفندماه سال ۱۳۵۸ بنیاد شهید با درایت و دستور ویژه ۱۰ ماده‌ای حضرت امام (ره) تأسیس شد.

وی افزود: به‌طورقطع نگاه حضرت امام (ره) بر این بود که تفکر و اندیشه شهدا از مهم‌ترین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی است و باید از آن پاسداری شود، همان‌گونه‌که در ادامه راه و بحث ادغام بنیاد شهید، بنیاد جانبازان و ستاد آزادگان مقام معظم رهبری به‌صراحت فرمودند درصورتی‌که فرهنگ جهاد و شهادت در این نهاد و جامعه اسلامی جایگاه خود را پیدا کند، موافق هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان با حدود ۳۰۰ هزار نفر خانواده‌های معظم شهدا، رتبه اول در جامعه آماری کشور را به خود اختصاص داده است. این موضوع، نشان‌دهنده حضور همه‌جانبه مردم اصفهان در تمام عرصه‌ها بوده و امروز هم در صیانت از آرمان در همه میادین حضور پرشور دارند که بیانگر وفاداری آن‌ها به جامعه اسلامی است.

کد خبر 647455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.