ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آن‌ها وظیفه همگانی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با بیان اینکه امنیت، صلابت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثار خانواده‌های آنان است، گفت: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های آنان است تا در قیامت شرمنده شهیدان نشویم.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز در دیدار با خانواده شهید «حامد توکلی»، اظهار کرد: یکی از اقدامات ارزشمند، تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان است که با بردباری نقش بسزایی در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی با بیان اینکه اگر ایثار، فداکاری و روحیه شهادت‌طلبی شهدا نبود، آرامش و اقتدار امروز را نداشتیم، افزود: ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌های ایثارگران است و کمترین وظیفه ما تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق اضافه کرد: شهدا در بستر خانواده‌ای که شما والدین فراهم آورده بودید، رشد کردند و به تعبیری کار اصلی را شما انجام دادید که آن‌ها را به این شکل تربیت کردید و یقیناً شما نزد خداوند متعال مقام والایی دارید و نور چشم مردم، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نیز هستید.

پرویز با بیان اینکه امنیت، صلابت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثار خانواده‌های آنان است، گفت: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های آنان است تا در قیامت شرمنده شهیدان نشویم.

وی تصریح کرد: همه نیروهای ارتش در خط مقدم دفاع از کشور جانانه ایستادگی می‌کنند و پدافند هوایی نیز به دلیل وظیفه و نوع مأموریتی که برعهده دارد مثل دوران دفاع مقدس همچنان در خط مقدم است و به صورت ۲۴ ساعته و لحظه به لحظه مشغول حراست از آسمان کشور است.

حجت‌الاسلام روشندل بیلندی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق نیز در این دیدار با تجلیل از مقاومت و صبر خانواده معظم شهدا، گفت: خانواده شهدا با ایثار و فداکاری، فرزندان خود را در راه خدا و دفاع از کشور تقدیم کردند و این جلوه بی‌بدیل ایثار است.

وی یادآور شد: بزرگداشت روز شهید بزرگداشت فرهنگ ایثار و مقاومت است و بر همه واجب است با گرامیداشت این روز، قدردان شهدا و خانواده معزز آن‌ها باشیم.

کد خبر 647728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.