کاشت بیش از ۹۰ هزار گل و ۳۵۰۰ نهال در مراکز گردشگری ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز، بیش از ۹۰ هزار گلدان گل و ۳۵۰۰ نهال در نقاط مختلف ناژوان کاشته می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی قائلی با اشاره به نقش ناژوان به عنوان ریه شهر اصفهان اظهار کرد: در روزهای منتهی به بهار و همزمان با استقبال دانش‌آموزان و مدارس آموزش و پرورش از مراکز گردشگری مجموعه ناژوان و در راستای آماده‌سازی عرصه برای استقبال از شهروندان و گردشگران در ایام پایان سال ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲، بیش از ۵۰۰ گونه زینتی در ورودی مراکز ناژوان کاشت شده است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۱۷۰ هزار اصله درخت در پهنه پارک جنگلی ناژوان افزود: شش هزار متر مربع چمن نیز با هدف به‌روزرسانی سیمای مراکز گردشگری به‌ویژه در باغ پرندگان کاشته شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به هویت فضای سبز این عرصه گفت: بیش از ۳۰۰ گلدان بزرگ گل با کاشت گل‌های تزئینی و زینتی نیز در عرصه کار شده است.

وی تصریح کرد: باغ گیاهان استوایی و گرمسیری نیز برای ایام نوروز با به‌روزرسانی گل‌های این مجموعه و کاشت صدها گل و گیاه آماده استقبال از شهروندان و گردشگران نوروزی است.

قائلی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها و سایر طرح‌های حوزه فضای سبز، گل‌کاری و کاشت درخت در ایام نوروز و فصل بهار بیش از ۳۰ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته و تأمین اعتبار شده است.

کد خبر 647321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.