لزوم توجه به محرومیت‌زدایی در شورای ششم شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار این شهر گفت: تا زمانی که نقشه عناوین محرومیت‌های شهر شیراز تهیه نشود، در مسیر صحیح رفع محرومیت قرار نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز _یک‌شنبه بیست‌ویکم اسفند_ در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: آرامستان دارالسلام شیراز دارای یک طرح جامع نیست و توجه لازم به مطالبات مردمی به‌ویژه وابستگان به دفن‌شدگان رعایت نشده است.

وی افزود: تقاضا دارم کارگروه متمرکزی برای این امر مهم برقرار شود تا موضوع به صورت یکپارچه و با رعایت تمام جوانب مورد رسیدگی قرار گیرد، زیرا این ثروت ملی را نباید با بی‌توجهی یا کم‌توجهی بی‌اثر کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به خروج زندان عادل‌آباد از مکان موجود در این شهر، تصریح کرد: برای این امر لازم‌است از تمام ظرفیت و استعدادها در دستگاه‌های استان محل کنونی به صورت محیط شهری به شهر استفاده شود.

وی گفت: امیدوارم زندان جدید خارج از شهر در محلی که برای آن پیش‌بینی شده است، احداث شود و شورای اسلامیم در شهر آماده همکاری با شهرداری در این راستا است.

طاهری افزود: مطالعات زمین‌شناسی و شناخت گسل‌های شیراز به‌رغم مطالعات قبلی که به صورت جامع نبوده است، این بار به صورت جامع توسط مرکز مطالعات زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری مشترک توسط شهرداری شیراز و اداره کل راه و شهرسازی استان فارس است، امیدواریم نتایج آن به‌زودی اعلام خواهد شد، بنابراین از شهردار درخواست می‌کنم اهتمام لازم را برای پیگیری این موضوع داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار این شهر خاطرنشان کرد: تا زمانی که نقشه عناوین محرومیت‌های شهر شیراز تهیه نشود و عموم مردم و متخصصان امر مطلع نشوند که پروژه‌ها برای رفع محرومیت کدام‌است و در چه زمان با کدام منبع و توسط چه دستگاه‌هایی اجرا می‌شود، کماکان در مسیر صحیح رفع محرومیت قرار نداریم.

کد خبر 647231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.