فراخوان طرح «ایده‌نما ۳» با محوریت نکوداشت مفاخر اصفهان

رئیس اداره مهندسی فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در رویداد «ایده‌نما» به‌دنبال مردمی‌کردن فرهنگ هستیم، گفت: معتقدیم جریان فرهنگی باید به‌صورت‌کامل مردمی شود و بدنه مردم، مدیریت فرهنگ را برعهده گیرند و ما بیشتر تسهیل‌گر باشیم.

امیر ستوده‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره فراخوان ملی طرح و ایده در زمینه رویدادهای فرهنگی هنری ایده‌نما، اظهار کرد: درحال‌حاضر سومین فراخوان رویداد ایده‌نما در حال برگزاری است، دو فراخوان قبلی اجرا شده و در آینده نیز فراخوان‌های دیگری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فراخوان‌ها برحسب رویدادهای ویژه تعریف‌شده از سمت شهرداری، به دنبال دریافت ایده‌های خلاق و نوآور است، افزود: هدف نخست رویداد ایده‌نما این است که بتوانیم ایده‌های خلاق داشته باشیم، همچنین در راستای مشارکت بیشتر شهروندان، نهادها و کانون‌های فرنگی و NGO ها در جریان خلاق کردن برنامه‌ها و نوآوری‌ها و افزایش مشارکت مردمی هستیم تا از نظرات شهروندان، مؤسسه‌ها و نهادها بهره‌مند شویم.

رئیس اداره مهندسی فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در رویداد ایده‌نما به دنبال مردمی کردن فرهنگ هستیم، تصریح کرد: معتقدیم جریان فرهنگی باید به‌صورت کامل مردمی شود و بدنه مردم مدیریت فرهنگ را برعهده گیرند و ما بیشتر تسهیلگر باشیم، ازاین‌رو تلاش می‌کنیم بسیاری از مسائل را در راستای ایده و اجرا به مردم بسپاریم.

فراخوان طرح«ایده‌نما۳» با محوریت نکوداشت مفاخر اصفهان

وی اضافه کرد: در رویداد ایده‌نما هیئت‌داوران، ایده‌ها را داوری و بررسی می‌کنند، همچنین اگر شاخص‌های مدنظر ازجمله ساختارمند و ایده‌مند بودن را داشته باشد و بتواند فصل جدیدی را به لحاظ قالب و محتوا ایجاد کند، در قالب این فراخوان می‌گنجد.

ستوده‌فر بابیان اینکه رویداد ایده‌نما بستری برای ایده‌های خارق‌العاده، جذاب، متنوع، نوآور و خلاق است، گفت: ایده‌ها باید به‌صورت‌کامل در چارچوب‌های مدنظر گنجانده شود.

وی افزود: رویداد ایده‌نما توسط شهرداری و معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، درحال‌حاضر سومین فراخوان ملی طرح و ایده در زمینه رویدادهای فرهنگی هنری با موضوع هفته فرهنگی اصفهان و با محوریت نکوداشت مفاخر این شهر در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های خود را تا بیست‌وپنجم اسفندماه به شماره ایتا ۰۹۳۰۴۳۳۶۵۹۸ ارسال کنند.

رئیس اداره مهندسی فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان تأکید کرد: ایده‌ها باید در راستای هفته فرهنگی اصفهان باشد، زیرا این دوره از فراخوان با موضوع هفته فرهنگی اصفهان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 647200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.