کتاب‌خوان الکتریکی شیائومی Duokan Pro II  وارد بازار جهانی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کتاب‌خوان الکتریکی شیائومی Duokan Pro II که سال گذشته در چین عرضه شد، وارد بازار جهانی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی ماه مه سال گذشته کتاب‌خوان الکتریکی شیائومی Duokan Pro II را در چین عرضه کرد اکنون پس از گذشت یک سال قرار است وارد بازار جهانی شود. قیمت این محصول ۲۹۹.۹۹ دلار است، که به میزان قابل‌توجهی بسیار بیشتر از قیمت آن در بازار چین است. کاربران در کشور هند می‌توانند محصول یادشده را با قیمت ۱۸۸ دلار تهیه کنند.

کتاب‌خوان الکتریکی شیائومی Duokan Pro II دارای نمایشگر تخت ۷.۸ اینچ با رزولوشن ۱۴۰۴ * ۱۸۷۲ پیکسل است، وزن آن ۲۵۰ گرم و ضخامت آن هفت میلی‌متر است. این محصول از تراشه چهار هسته‌ای RK3566 بهره می‌برد که با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز کتاب‌خوان الکتریکی شیائومی Duokan Pro II با استفاده از یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که می‌تواند تا شش هفته در حالت آماده به کار باشد. این محصول از جستجوی صوتی داخلی و شبکه Baidu پشتیبانی می‌‎کند. همچنین، کتاب‌خوان الکتریکی یادشده از بلوتوث و تنظیمات PDF بهره می‌برد. این محصول می‌توانند فایل‌های با فرمت‌های EXCEL، TXT، PDF، EPUB و PPT را اجرا کند.

کد خبر 647156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.