افزایش قابلیت‌های دوچرخه‌های الکتریکی در آمریکا

لیفت، یک شرکت حمل‌ونقل آمریکایی از آغاز همکاری خود با اریکسون (شرکت صنایع الکترونیکی و تجهیزات مخابراتی سوئدی چندملیتی) برای افزایش قابلیت‌های دوچرخه‌های الکتریکی خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همکاری میان لیفت و اریکسون که به‌زودی آغاز خواهد شد، قابلیت اتصال ۲۰ هزار دوچرخه الکتریکی را به اینترنت و بهره‌گیری از مزایای آن برای تسهیل تردد کاربران را به دنبال خواهد داشت. البته مشارکت میان این دو کمپانی تنها به افزایش کارآمدی دوچرخه‌ها منجر نخواهد شد، بلکه سایر انواع میکروموبیلیتی‌ها نظیر اسکوترهای برقی را نیز در مراکز مهم حمل‌ونقل در سراسر ایالات متحده آمریکا در بر خواهد گرفت و از این طریق به افزایش گرایش مردم به تردد از طریق این وسیله‌های نقلیه سبز کمک خواهد کرد.

افزایش قابلیت‌های میکروموبیلیتی‌ها

همکاری میان کمپانی‌های لیفت و اریکسون به افزایش هوشمندسازی تردد در میکروموبیلیتی‌ها منجر خواهد شد و از این طریق به افزایش قابلیت مقیاس‌پذیری آن‌ها با خودروها کمک خواهد کرد که این امر به سهم خود، ایجاد شهرهای مردم‌محور و نه خودرو محور را به دنبال خواهد داشت.

افزایش قابلیت‌های دوچرخه‌های الکتریکی در آمریکا

مدیران لیفت در نظر دارند به منظور تحقق این هدف از فناوری اینترنت اشیای اریکسون بهره بگیرند که توسط شرکت مخابراتی آلمانی دویچه تلکوم فراهم می‌آید و از این طریق، قابلیت اتصال امن دوچرخه‌ها و اسکوترهای برقی را به اینترنت ممکن کنند تا به دنبال آن، امکان دسترسی به انتقال داده‌ها در زمان واقعی را فراهم بیاورد. نتیجه این همکاری‌ها و اقدامات، به قابلیت اتصال ۲۰ هزار دوچرخه و اسکوتر برقی به اینترنت تا اواسط سال ۲۰۲۳ منجر خواهد شد و اطمینان از امنیت و ایمنی سفر را برای کاربران این میکروموبیلیتی‌ها به ارمغان خواهد آورد.

جالب است بدانید کمپانی اریکسون ادعا کرده است که پس از آغاز همکاری خود با لیفت، علاوه بر تحقق اهداف مشترک، به بهبود بازار میکروموبیلیتی در مراکز مهم حمل‌ونقل سراسر آمریکا کمک خواهد کرد و نرخ رشد آن در بازار را تا سال ۲۰۲۷ به ۱۶ درصد خواهد رساند.

کد خبر 647074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.