استقبال شهرداری از بهار با کاشت بیش از ۸ هزارمترمربع فرش گل

شهردار خمین با اشاره به کاشت ۸۹۰۰ مترمربع فرش گل، گفت: پنج هزار درخت مثمر و غیرمثمر در پارک جنگلی بوجه غرس می‌شود و تاکنون سه هزار اصله نهال کاشته شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از کاشت انواع گل‌های بهاری در شهر خمین خبر داد و اظهار کرد: در آستانه فصل بهار، کاشت ۸۹۰۰ مترمربع فرش گل با انواع گل‌های بهاری همانند بنفشه، مینا چمنی و شب‌بو در خمین آغاز شده و کاشت دو هزار اصله نهال در سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کاشت گل‌های بهاری در خیابان‌ها، بلوارها و معابر اصلی شهر اجرایی می‌شود، افزود: پنج هزار درخت مثمر و غیرمثمر در پارک جنگلی بوجه غرس می‌شود و تاکنون سه هزار اصله نهال کشت شده است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: با هدف گل‌آرایی و فضاسازی شهری، ۲۴ سبد گل در معابر سطح شهر با کاشت گل‌های شب‌بو، بنفشه و مینا چمنی تزئین می‌شود.

احمدی تصریح کرد: رفع نقص آب‌نماها، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، اصلاح روشنایی‌ها و رفع نواقص المان‌های نوری، ساماندهی نمازخانه‌ها، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر در راستای طرح استقبال از بهار در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

وی اضافه کرد: زیبایی نمای بصری شهر و استفاده از رنگ‌های شاد در طراحی المان‌ها و تجهیزات شهری در آستانه سال جدید جهت رفاه حال شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری به شمار می‌رود، در این راستا تمام المان‌ها رنگ‌آمیزی و نصب بنر، ریسه و پرچم انجام می‌شود.

شهردار خمین گفت: با هدف افزایش ایمنی و آشکارسازی معابر شهری، ۲۲ هزار متر خط‌کشی طولی معابر سطح شهر اجرایی، ۱۱۰ سرعت‌گاه رنگ‌آمیزی و در راستای نظم‌بخشی ترافیکی ۱۰۰ مورد از علائم ترافیکی تعویض می‌شود.

احمدی افزود: به منظور ایجاد شور و نشاط میان شهروندان، ۳۰ هزار متر از جداول سطح شهر رنگ‌آمیزی می‌شود.

کد خبر 647026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.