بارسلونا میزبان مرکز گردشگری معلق بر فراز آب

بارسلونای اسپانیا میزبان یک مرکز گردشگری معلق بر فراز آب‌های مدیترانه است که مانند یک بالکن عظیم، امکان تماشای چشم‌اندازهای بی‌نظیر آب را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مرکز گردشگری جدید بارسلونا از نمایی مجسمه‌مانند برخوردار است و پیاده‌راهی طولانی را از سواحل اطراف شهر در بر گرفته است که تا ۹ متر و ۳۰ سانتیمتری سطح روی آب امتداد می‌یابد. علاوه بر این، در سراسر این گردشگاه زیبا، پلکان و یک مسیر پیاده‌روی معلق قرار دارد که لذت تماشای آب‌های اطراف را برای کاربران از ارتفاعات بالا دوچندان کرده است، ضمن این‌که فضاهای مختلف آن را به یکدیگر پیوند داده است. معماران پروژه مسیر حرکت مسافران در این گردشگاه را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که قابلیت حداقل پیاده‌روی را برای حضور افراد در آن فراهم آورده است و همین امر به افزایش گردشگری منطقه کمک زیادی کرده است.

بارسلونا میزبان مرکز گردشگری معلق بر فراز آب

جالب است بدانید که طراحی مرکز گردشگری معلق بارسلونا امکان تماشای جزر و مد دریا را از فاصله بسیار نزدیک برای بازدیدکنندگان ممکن کرده است، ضمن این‌که قابلیت اشراف کامل بر چشم‌اندازهای شهری را فراهم آورده است. در واقع، افرادی که در این مرکز حضور پیدا می‌کنند، قادر هستند از تماشای سراسر بارسلونا و آب‌های اطراف آن نهایت لذت را تجربه کنند.

معماران در طراحی مرکز گردشگری معلق بارسلونا از کریستال‌های موجود در آب‌های مدیترانه الهام گرفته‌اند و به همین دلیل، نمای بیرون آن را به شکل الماس‌هایی مثلثی طراحی کرده‌اند. قسمت ورودی این گردشگاه، فضایی بسیار دلنشین و زیبا را در بر گرفته است که عموم مردم را به حضور پرشور در خود و تجربه لحظاتی فراموش‌نشدنی دعوت می‌کند.

بارسلونا میزبان مرکز گردشگری معلق بر فراز آب

بتن ماده اصلی سازنده مرکز گردشگری معلق بارسلونا به‌شمار می‌رود که به زیبایی تمام نمایی به شکل الماس‌های اطراف را در خود محصور کرده است. مثلث‌هایی که نمای اصلی سازه را تشکیل می‌دهد در ضلع‌های مختلف خود، سیستم‌های روشنایی و پوشش‌های کوچکی از گیاهان را در بر گرفته است که زیبایی گردشگاه را به بالاترین حد رسانده است.

در مجموع تعداد ۴۸ پله در مسیر مرکز گردشگری معلق بارسلونا قرار دارد که باعث ایجاد ارتفاعات متفاوت در سراسر آن شده و امکان تماشای چشم‌اندازهای مختلف را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است.

بارسلونا میزبان مرکز گردشگری معلق بر فراز آب

کد خبر 646968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.