گوشی Nubia Z50 Ultra برای پیش‌خرید موجود است

انرژی مورد نیاز گوشی Nubia Z50 Ultra با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Nubia Z50 Ultra که با قیمت ۶۹۹ دلار برای پیش‌خرید موجود است دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این محصول از آخرین تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد و با هشت، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Nubia Z50 Ultra تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX 787، دوربین پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز گوشی Nubia Z50 Ultra با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی Nubia Z50 Ultra با استفاده از رابط کاربری MyOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‎‌شود. همچنین محصول یادشده از اسپیکرهای استریو دوگانه، سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2 وgps پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی و خاکستری عرضه می‎‌شود. کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۶۹۹ دلار پیش‌خرید کنند.

کد خبر 646874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.