برنامه ولورهمپتون برای بهبود سلامت مردم

شورای شهر ولورهمپتون انگلستان از راه‌انداری طرح آزمایشی جدیدی برای بهبود سلامت ساکنان در سراسر شهر خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر ولورهمپتون از راه‌اندازی اپلیکیشن جدیدی خبر داد که طی یک طرح آزمایشی ارائه‌دهنده مشوق‌هایی مانند کوپن و تخفیف‌های باشگاه و بلیت سینما برای افرادی است که غذای سالم می‌خورند و بیشتر ورزش می‌کنند.

شورا تأکید کرد که دانلود این اپلیکیشن با عنوان «سلامت بهتر مساوی با جایزه» برای همه رایگان است. کاربران با انجام اقدامات ساده یا دست‌یابی به اهداف سالم تعیین‌شده امتیاز می‌گیرند و از امتیازها برای دریافت پاداش استفاده می‌کنند.

شورای شهر اعلام کرد که این برنامه طرح آزمایشی یادشده با دریافت سه میلیون پوند حمایت از سوی دولت می‌تواند زندگی سالم‌تر و طولانی‌تری را برای مردم سراسر ولورهمپتون به ارمغان آورد.

برنامه ولورهمپتون برای بهبود سلامت مردم

شورا توضیح داد که اپلیکیشن طراحی‌شده، بر اساس شاخص بدنی و بر پایه دستورالعمل‌های فعالیت بدنی ارائه‌شده از سوی متخصصان تغذیه و سلامت، برای هر فرد اهداف سلامتی شخصی مانند پیاده‌روی بیشتر و رژیم‌های غذایی متعادل سالم شامل خوردن میوه و سبزی‌های در کنار حجم معینی از غذا تعیین می‌کند.

شورای شهر ولورهمپتون ادامه داد که این اهداف طی ۲۰ هفته ارائه می‌شود و مشارکت‌کنندگان برای هر هدفی که تکمیل می‌کنند امتیاز می‌گیرند. امتیازها در نهایت به پاداش‌هایی تبدیل می‌شود که در قالب دریافت تخفیف بلیت سینما یا کوپن خرید لباس و غذا قابل استفاده است.

اگر کاربران با چالش‌های هفتگی مواجه شوند و رفتارهای رژیم غذایی و فعالیت بدنی خود را بهبود بخشند، دولت سه میلیون پوند اضافی برای ارتقای مشوق‌ها در نظر گرفته است.

شورا تصریح کرد که این برنامه شامل نکات مقرون‌به‌صرفه‌ای است که از کاربران برای ایجاد عادات‌های سلامتی بهتر پشتیبانی می‌کند و چالش‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده است که اجرای آن‌ها هیچ نیازی به باشگاه ندارد.

شورای شهر از این اپلیکیشن به‌عنوان فرصتی نام برد که به کمک آن می‌توان افراد را برای ایجاد تغییرات سالم در سبک زندگی خود توانمند کرد و دوره آزمایشی فعلی را فرصتی برای کشف این امر معرفی کرد که چگونه می‌توان از فناوری بیشتر برای حمایت از افراد به‌منظور بهبود سلامت جسمانی خود، پیشگیری از بیماری‌ها قبل از بروز و کمک به کاهش فشار بر سیستم بهداشت و درمان شهر بهره برد.

برنامه ولورهمپتون برای بهبود سلامت مردم

کد خبر 646837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.